יום שבת, 24 באוקטובר 2015

תרגום לאנגלית



תחום התרגומים הפך לחלק כל כך טבעי בסביבה שלנו שרובנו לא חשבים פעמיים על אותו ילד שיוצר כתוביות לסרט שאנו מחפשים באינטרנט או למתרגם אשר עמל על תרגום העלון של הכדורים שתפקידם להעביר לנו את הכאב ראש (ואם אפשר מהר).

למרות שאנחנו לא מודעים לכך תחום התרגומים הוא אחד התחומים העסוקים ביותר ובמיוחד תרגום לאנגלית, תרגום מאנגלית, לעברית או הפוך. הכפר הגלובלי שלנו לא נקרא כך בלי סיבה... חברות ישראליות, מוסדות לימוד, עלוני הסברה, משרד התיירות, יצואנים, יבואנים, עורכי דין, גופים ממשלתיים שונים ועוד ועוד ועוד. מידי יום מתבקשות חברות תרגומים לספק תרגום קריא וקולח כדי שנוכל להתנהל בעברית בקלות מבלי ללמוד סינית, יפנית או אנגלית.

כמה עובדות על השפה האנגלית

  1. בשפה האנגלית יש 26 אותיות
  2.  האות הכי נפוצה בשפה האנגלית היא e
  3. מבין 2700 שפות בעולם אנגלית היא השפה העשירה ביותר
  4. 10 שפות התכנות המובילות בעולם כתובות באנגלית
  5. 5 ערוצי הטלוויזיה הגדולים בעולם משדרים באנגלית

חברות תרגומים ישראליות

זה נכון שנהוג להגיד "שירות ברמה בינלאומית" על חברה או בית עסק שאתם אוהבים אבל כאשר מדובר על חברות תרגום נחמד לדעת שחברות התרגום המובילות בישראל מספקות שירותי תרגום לענקיות הרשת ולחברות ענק ברחבי העולם. 
רמת השירות והמקצועיות של חברות תרגום ישראליות ידוע בשוק התרגומים.

כאשר אתם זקוקים לשירותי תרגום לאנגלית חשוב לזכור כי סוג הטקסט חשוב גם הוא ולא רק השפה אליה אתם מתרגמים. אם הטקסט המדובר עוסק לדוגמה בנושא משפטי יש לפנות אל מתרגם משפטי מקצועי אשר יבין את השפה והמינוחים החבויים בה בצורה מילים רגילות וידע לזהות אותן כמו גם את רוח הכותב בזמן שהוא כתב את הטקסט.

תחומי תרגום פופולריים לאנגלית

  1. תרגום מסמכים לאנגלית
  2. תרגום משפטי לאנגלית
  3. תרגום אתרי אינטרנט לאנגלית
  4. תרגום תוכנות לאנגלית
  5. תרגום עלוני מידע לאנגלית
  6. תרגום כתוביות לאנגלית
  7. תרגום סימולטני לאנגלית
  8. תרגום תמלילים לאנגלית
  9. תרגום מחקרים אקדמיים לאנגלית
  10. ועוד ועוד ועוד…
אם אתם עומדים בפני הצורך לתרגם מסמך כלשהו לאנגלית ההמלצה שלי היא לפנות אל חברת תרגומים גדולה ורצינית ככל האפשר כך שתוכלו ליהנות משירותי תרגום מקצועיים. למען האמת זה כלל לא משנה אם אתם זקוקים לשירותי תרגום לאנגלית, תרגום לצרפתית או תרגום לרומנית עתיקה.

חברת תרגומים מקצועית מחזיקה בצוות מתרגמים רחב ולכן ערוכה לספק לכם תרגום נאמן למקור ברמה גבוהה, במחיר נוח ובצורה מהירה.

המון בהצלחה, מתרגם משפטי מנוסה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה